Deel jouw ervaring!
Na de laatste update van mijn android tv blokt het beeld van SBS6 , de rest van de zenders doet het prima.
zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben, en belangrijker , is er iemand die weet hoe dit weer te herstellen is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Miracle, probleem opgelost, uurtje de stekker eruit gehad en daarna geen last meer gehad.
Bedankt voor het meedenken allemaal.
Wellicht je vraag aanvullen met om welke TV het gaat en heb je mediabox aangesloten of anders?
Wat heb je zelf al geprobeerd etc.....
Excuseer mijn lompheid , het gaat om het type KD-55AG8 met een ci+ intern dus geen los kastje.
Waarschijnlijk kijk je via Ziggo, dan ligt het aan het signaal.
Dus kijk of je kabels en aansluitingen goed zijn.
Ik kijk inderdaad via Ziggo.
Kabel nagezien (maakt niet uit want voor de update had ik spatzuiver beeld met dezelfde kabel )
het vreemde is dat het ook alleen bij SBS6 is.
Er zijn 2 dingen die je kunt proberen.
1e. Controleer de signaalsterkte. Jouw TV beschikt over een signaaldiagnose scherm met signaalkwaliteit en signaalsterkte indicatie.
Signaalkwaliteit moet 100% zijn
Signaalsterkte moet tussen 40 en 100% zijn.
De Pre RS teller moet op 0.00 blijven.
De C/N indicator >35
2e. Probeer eens een andere kabel direct aangesloten op het AOP (Abonnee Overname Punt) Ziggo kastje waar het signaal binnenkomt.
Dus zonder splitter of andere apparatuur.
@Menno1965 schreef:
Na de laatste update van mijn android tv blokt het beeld van SBS6 , de rest van de zenders doet het prima.
De zenders Net5 en Ketnet zijn aanwezig in dezelfde digitale stream (2054),dan blokken deze zenders toch ook?
Link (kan mogelijk verouderde info zijn).
73's