anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

vgn-fz31m fail matrycy

Larsu
Początkujący

vgn-fz31m fail matrycy

Witam jakis czas temu kupilem laptopa jak w temacie, dlugo zastanawialem sie nad zakupem dobrego lapsa glownie ze wzgledu na rodzaj i mozliwosci ekranu. Jestem grafikiem wiec wyboru dokonywalem glownie pod tym wzgledem. Nie ukrywam ze matryca vaio na tle calej testowanej reszty wypadla najlepiej, w sumie najwiecej tez kosztowala wiec cos za cos. Kilka dni temu na srodku ekranu pojawila sie plama wygladajaca jak tlusta, przyciemnienie. Czy ktos z Was spotkal sie kiedys z takim przypadkiem? Ekran jest dla mnie najwazniejsza czescia komputera i jestem bardzo zawidziony. Matryce maja rok gwarancji? Jesli tak to czuje sie oszukany. Przy laptopie w tej cenie taka akcja to zenada. Mozecie udzielic jakiejsik informacji? Pozdro

7 ODPOW. 7
profile.country.en_PL.title
lpiszczu
Początkujący

Cześć,

Od serii FZ21x w górę Sony udziela 2 lata gwarancji, więc Ty też powinieneś mieć :slight_smile:
Skontaktuj się z Vaio Link na 0 801 382 462 w celu potwierdzenia i zgłoś usterkę.

Zrób zdjęcia tej plamy i wstaw tutaj proszę, zobaczymy, czy kwalifikuje się to na naprawę gwarancyjną, bo mój FZ21Z miał podobną usterkę i nie naprawili, ale to było z mojej winy - za mocno rąbałem klapą :laughing:

Pozdrawiam,
Łukasz.

Larsu
Początkujący

http://laryson.anv.pl/fail.jpg

Slabo troche to widac na zdjeciu bo plana sama w sobie jest malo widoczna. Ogolnie sa nawet dwie plany w 2 miejsacach zaznczylem obie, te dwa punkty wyzej to dwie jaskrawe kropki ktore pojawily sie dokladnie tego samego dnia co plany. Dodam tylko ze na tego laptopa nigdy sie nic nie wylalo, nie byl traktowany tez jak laptop ziobry. Normalnie uzywany laptop. Ktos z Was spotkal cos takiego???

profile.country.en_PL.title
lpiszczu
Początkujący

Zgłaszaj śmiało na VAIO Link, powinni przyjąć reklamacje i wymienić matryce.

Larsu